sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, December 16, 2010

kalo xde yg tua..maka xde la yg muda


( sepupu cik ceria bersama nenda cik ceria tersayang.. )

salam ceria..
arini da 10 Muharam 1432hijrah..
cepat betul masa berjalan...
yg kecik da jadi besau..
yg muda semakin tua..
kalo xde generasi tua..
maka xdela generasi muda..
kite hidup kena saling hormat menghormati..
berkasih sayang..
hablu minnaallah..hablu minna nas..(abah selalu pesan mcm tu)
menghargai orang disekeliling kita..
dan maaf-memaafi sesama yang lain..
hidup insyaallah..mati pasti..
cik ceria sayang semua..

terima kasih kepada rakan-rakan blogger kerana
 sudi datang ke teratak cik ceria...
salam perkenalan kepada semua..
cik ceria sgt ceria kerana dpt mengenali anda semua..:)


18 comments:

kakcik said...

Sayangilah ibubapa semasa mereka masih ada dan tunjukkanlah kasih sayang itu... setelah mereka tiada, sayang kita hanya melalui doa...

cikceriacorner said...

kakcik..betul tu kak..saya sgt setuju..akak terima kasih..lepas baca entri akak tdi terus tepon mak..rase insaf bace entri akak tadi..terima kasih atas peringatan tu...syg akak..:)

♥ manje ♥ said...

gmbar yg sgt ceria (^_^) ~

cikceriacorner said...

manje..hehehhe..terima kasih manje..:)

gadisBunga said...

gambo GB peluk CC pun boleh kan? hihihi

kak Erna said...

cikceria..terima kasih sudi tinggal komen di blog akak/acik..he he..rasanya cik ni muda lagi..
memang ceria blog ni dan teruskan lah..

Mak Su said...

alhamdulillah, masih ramai rakyat malaysia yang masih ada kasih dan sayang :)

dan juga saling mengingatkan :)

cikceriacorner said...

gadisBunga..
heheheh..boleh..boleh..nanti kita letak gambo kite ek..rindu kat GB..:)

cikceriacorner said...

kak Erna...
akak..terima kasih datang..heheh..akak..sy thn depan da 30thn da...heheh..3series da...hehheh..terima kasih akak..dtg lagi ek..:)

cikceriacorner said...

maksu..
terima kasih maksu..alhamdulilah..moga semua rakyat m'sia berkasih sayang sesama manusia dan alam sekeliling...maksu,sy nak ucap terima kasih gak coz entri maksu pon byk memberi nasihat dan ingat mengingati..terima kasih maksu..:)

Zaitun said...

Salam kenal

Seronoknya hidup kalau masih dikelilingi orang2 tua seperti mak/ayah, atuk/nenek,mak saudara/bapa saudara dan sebagainya.

Kalau mereka tiada mungkinkah kita ujud didunia ini.

cikceriacorner said...

kak zaitun..
salam kenal akak..terima kasih datang..:)
btul kak..tanpa mereka..xujudla kita didunia ni..syg semua..:)

sal said...

cik ceria..berziarah di sini
betul, peranan yang tua sangat penting untuk kehidupan org muda, mereka menjadi contoh tauladan kepada semua

Kamsiah said...

salam perkenalan cik ceria...semoga keceriaan anda terus menyinari org2 disekeliling anda

cikceriacorner said...

kak sal..salam ziarah akak..selamat datang...terima kasih datang..sy setuju dgan akak..betul tu kak..:)

cikceriacorner said...

kak kamsiah...
salam ziarah akak..selamat datang...terima kasih datang..semoga kite semua sentiasa ceria..:)

sal said...

cikceria
kak sal folow yek..moga ceria..

cikceriacorner said...

kak sal...terima kasih kak sal..datangla lagi..moga ceria..:)