sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, January 05, 2011

bersyukur


(syukur dapat minum jagung blended ni..:)

salam ceria..
bersyukur pada Allah atas nikmat 
dan rahmat daripadaNYA
bersyukur kerana tinggal di Malaysia bumi bertuah..
aman,makmur,menikmati makanan enak..
udara segar..
kawan2 yang baik..
dan
surah al baqarah ayat 152 ada mengatakan..
"kerana itu,ingatlah kamu kepadaKU
niscaya AKU akan
 ingat pula kepadamu,
dan bersyukurlah kepadaKU,
dan janganlah kamu mengingkari nikmatKU...

bersyukur kepadaMU Ya Allah atas nikmat dan rahmatMU..

bersyukur juga kerana dapat kenal kawan2 di sini..
dan terima kasih kerana menjadi follower cik ceria 
dan terima kasih kerana datang..hehehe



28 comments:

alien said...

teringat kat ABC seksyen 2 shah alam
wow~

DrSinga said...

singgah2 selalu..
lupa nak follow..
.
.
*done*

gadisBunga said...

syukurlah kita masih berkawan walaupun jauh. eheheh~

bujal X said...

*fevret~

kucingorengemok said...

syukur dengan kesihatan ini, walaupun belum boleh minum ais (jejes air liur)...

cikceriacorner said...

alien..
best2..ABC kat sana memang best..:)

cikceriacorner said...

DrSinga..
heheheh..terima kasih jadi follower kite..hehhe
datang selalu..heheh..:)

cikceriacorner said...

gadisBunga..
kite tetap kawan walopun jauh..:)

cikceriacorner said...

bujal..
bestkan..heheh

cikceriacorner said...

kucingorengemok..
hehehe..bestkan..nape akak sakit ye..moga cepat sembuh..:)

aspenladylovely said...

mak aiiii...tgh2 panas terik camni..CCC letak gambar tu haa...aduhaiiiii

ikan emas said...

sedappppnyaa...
bila nak ajak makan ABC tu ???

Daddy Ziyyad said...

Salam kenal...
Terima kasih atas peringatan dalam entri ini :)

ahsfantasy24 said...

mcm best jek tu..
bile lak nk bnje kite?
hehhee~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wah... tak pernah cuba pun jagung blended ni. Boleh cuba ! kReen asyik2 oda mango blended aje...

kak Erna said...

salam cik ceria..syukur alhamdulillah..atas nikmatnya kan..

ckLah@xiiinam said...

Sedap dan segar nampak nya.



:D

azieazah said...

MISS CCC ni memang nak kene tauuuu....

Apalah salahnyer tepon Kak Azie belanja Ice Blended Jagung tu barang 5,6 cawan? wuaaaaaaaa!

azieazah said...

Ops! citer pasal kawan ek?

Ndak tak berkawan dgn Makcik kerek yang sorang nih?

azieazah said...

ALIEN:
ABC Seksyen 2 Shah Alam tu kat medan selera yg baru buka tu ek?

Dolu2 situ parking lot kan (depan terminal bas U80). Pastu dengar citer memang popular ABC kat situ.

1 day, harus pegi cuba. Dolu 2 tahun ulang alik area situ sbb anak dara tercampak ke Puncak Perdana.

cikceriacorner said...

aspenladylovely..
hehehe..akak..best..jom minum..ehhee

cikceriacorner said...

ikan emas..
jom akak..ok..hehehe

cikceriacorner said...

Daddy Ziyyad..
salam ziarah..terima kasih datang..
ehehhe..ok..:)

cikceriacorner said...

ahsfantasy24 ..
ok..bleh aje..anytime..hehehe

cikceriacorner said...

a.z.r.i.n.a.03.07....
hehehe..sedap kak..try la..hehhe..:)

cikceriacorner said...

kak erna..
heheh..alhamdulilla syukur..heheh

cikceriacorner said...

ckLah@xiiinam ..
memang segar dan sedap..hehhe

cikceriacorner said...

kak azieazah..
nak2..kawan ngan akak best..heheh..xsabau nak jumpe..heheh

ABC memang bestkan kak..

anak dara kat sini pon ada...heheheh