sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, January 18, 2011

pemilihan merupakan suatu proses..

salam ceria..
rindu kat kawan semua..
kabare?..

arini cik ceria terfikir2..
pemilihan merupakan suatu proses..
emmm..nampak simple ayatnye..
tp dalam maksudnye..
penah baca entri ni kat

cik ceria kdg2 dalam dilema
dan konfius utk membuat sesuatu keputusan...

kawan2 tlgla bg pandangan dan cadangan
ye..csian cik ceria..hehehhe
terima kasih..

*nanti cik ceria letak gambau nasi ambeng..ehhe

26 comments:

en_me said...

sodappnyerr nasi ambeng kanns.. ehehe

cik emymilia said...

errr....errr....cik ceria nak pilih apa ni?

cer citer..cer citer gok sket ke ambe ni...nghee~~ :P

cik emymilia said...
This comment has been removed by the author.
azieazah said...

Buat solat istikharah.....

BonekadalamChermin said...

kalau nak pilih
pilihan jangan ada lebih dari 2










NANTI RAMBANG MATA!!!

eh, nak pilih hape ni??

sayangsayangibu said...

pilih ikut rasa ye...;p

h4ni3 said...

banyak perkara kena pertimbangkan dalam pemilihan..
huhu.. dilema jugak ni ;)

sahromnasrudin said...

pilih ikut kemampuan..insyaAllah

bujal X said...

pilih ikut suka~~mmmuahahahaha~~

ccc nak pilih hapa sebenarnya?

ckLah@xiiinam said...

Kami Jawa kat sini, sebut "Ambeng" je. Kalau kenduri dengan Ambeng, kita panggil "Ambengan".

'Nasi' tu dah bukan bahasa Jawa. Hehe

Anonymous said...

kadangkala pemilihan ni walaupun kite dah kate yakin pun kekadang leh tersasar keyakinan tu..sebab kite bertindak mgkn terlalu drastik atau ikut kate hati...

salah satu caranyee kite buat solat istiharah mintak petunjuk dr pada nye...tu je jalan nyee...

doa banyak22 dan moga dimudahkan....

p/s ateq...ni pemilihan ape ni?

cikceriacorner said...

en_me..
heheh..best2..nasi ambeng best..:)

cikceriacorner said...

CE..
hehehhe..nak pilih mcm2 CE..heheh..penin2..malas da nak pk..follow da flow aje..hehhe

cikceriacorner said...

kak azie..
heheh..terima kasih akak..
emm memang kene buat ni kak..nak pilih ape saja kanss..heheh

cikceriacorner said...

bonbon..
heheheh..emm..pilih mcm2 la bon bon..hehehe

cikceriacorner said...

sayangsayangibu..
hehehe..ok akak..sedap rase..nak letak ajinomoto x?heheh

cikceriacorner said...

h4ni3..
akak..emm btul tu kak..heheh

cikceriacorner said...

shah..
heheh..terima kasih..insyaallah..heheh

cikceriacorner said...

bujal..
heheh..emmm mcm2 bujal..heheh

cikceriacorner said...

ckLah..
hehehhe..a'ah ek..ambengan..heheh..cikgu jawe jugak ek..kenengla ngomong jowo..heheh

cikceriacorner said...

Anonymous..
heheh..terima kasih awak..ni sape ek..

hehehhe..emmm mcm2 pk n mcm2 kene pilih..
sampai kdg2 da give up..
heheh

cikceriacorner said...

terima kasih kepada kwn2 semua kerana sudi bg pandangan dan cadangan..sayang sume...moga ceria selalu..:)

Anonymous said...

cheh...wah jadi misteri nusantara la mcm ni heeee....

what ever pun cek ceria corner kene senyum22 selalu alhamdulillah.....

orang kata kebaikan di balas kebaikan n begitu la sebaliknyee...

al tha best cek ceria...sememangnyee pemilihan tu...sememangnyee da ada jawapanye di kepala cik ceria wuhahahaha....

cikceriacorner said...

Anonymous..
heheh..terima kasih cik / en anonymous..heheh..
baik dibalas baik..hehhe..
ape2 pon kene ceria selalu..heheh..:)

rieyana ynn said...

buat keputusan yg tepat sebelum memilih..dah pilih susah nak patah blk..;d

cikceriacorner said...

yana..

terima kasih dik..emm btul tu..da pilih nak patah balik memang susah..:)