sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, April 19, 2011

cerita 24-designer yg xbrp designer..hehhe

salam ceria..
hehehehhe..

semalam daddy ziyyad tanye..
cikceria buat keje ape sebenarnye..

hehehhe...
cikceria kan...
sebenaunye..keje graphic designer..
kat jabatan penerangan malaysia..

tp blog cikceria langsung xmenggambarkan
ciri2 seorg designer..
sebab...kan..cikceria malas..hehehhe

xpe la yg penting isi kandungan...
dan suasana yg menceriakan..
dan cikceria dapat jumpe semua kawan2 yang
sangat menceriakan..memberikan byk nasihat dan pandangan..

walopon kite hanya bertemu di alam maya ni..
tp cikceria dapat rasa..
dekat di ati..hehhehe


36 comments:

alien said...

hehehe.
pasni bulih la suruh design2

ikan emas said...

leh tlg designkan rupa IE bagi tambah cun ????

Wansteddy Tales said...

Okey la tu kak... aku ni dorg ingat keje bank! hahhaha... duit perabih kuar dr bank ado la... hohoho

h4ni3 said...

wahh.. pasni boleh la turunkan ilmu graphic kat blog
ehehehe

aNIe said...

Ohhh...cik ceria seorang designer rupanya...hehehhe

kak Erna said...

cik ceria..mesti apa yang cik ceria hasilkan..ceria..macam tuan nya..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

betul tu cik ceria kawan maya banyak yang dapat menceriakan hidup kita. template cik ceria ni pun dah ceria.

ibuintan said...

cikceria..

okeylah blog tu... ceria dan tuannya pun sentiasa ceria

Kakzakie said...

kakak pun membayangkan ccc selalu sengih je.... baguslah biar awet muda gitu.....:)

Daddy Ziyyad said...

Terima kasih CCC sebab sudi jawab soalan tu..siap buat entri lagi :)

Mesti design2 yg u buat ceria ceria kannnn?

Kiranya phostoshop tu kacang kacang lah ...:P

Ann Huda (Ate) said...

Ate suka Cik Ceria yang slalu ceria-ceria. Orang yang ceria macam cik ceria pasti disenangi oleh teman2 dan KANAK2. Betul tak?

gadisBunga said...

cik ceria adalah graphic designer yg ceria lagi sayangkan kanak-kanak. malah bakal2 mak mentua pun pasti akan sayang kepada beliau. :D

gedek! said...

Kongsi ilmu dengan uncle...? Sudi?

BonekadalamChermin said...

bestnya


cita cita sy yg dibantah oleh abah
huhuhu






ai jeles yu!

azieazah said...

Ehhh macam nak sama plak keja kita.

*Kak Azie pun nampak macam kerja Tukang Karut depan dikir barat jer.

yantz-yeem said...

ooooo..graphic designer wahhh mesti cik ceria nie kretip kan???kui3x...

kad0k. said...

org2 kreatif rupanya..:)

cikceriacorner said...

alien..
heheheh..boleh aje..xde hal..

heheheh

cikceriacorner said...

ikan emas..

heheheh..akak..da cukup cun...xyah tambah2 lagi..heheh

cikceriacorner said...

wansteddy tales..

hehheheh....aku plak ada org kata aku keje admin..

xnampak mcm designer..nak wat mcm mana kan..hehheh

en_me said...

kita kawan kanns.. ehehe

cikceriacorner said...

en me..

ye en me..kita kwn kan..heheh

cikceriacorner said...

kak hanie..

ehheheh..nak turunkan ilmu grafik kat blog..malas la kak...hehhehe

cikceriacorner said...

kak anie..

heheheh..ye kak

cikceriacorner said...

kak erna..

hehehhehe...ye kot..hehehhe

cikceriacorner said...

kak ina..

heheeh..time kasih akak..heheeh

cikceriacorner said...

ibuintan..

hehhehe..time kasih akak...hehehhe

cikceriacorner said...

kakzakie..

hehehehe..time kasih akak...mcm tau2 aje kan...hehehe

cikceriacorner said...

dedi ziyyad..

heheheh..ala biase2 aje...xdela power sgt..heehe

cikceriacorner said...

kak ann..

hehehhe...time kasih akak...hehehhehe

cikceriacorner said...

gadisBunga..

heheeh..time kasih GB..malu saya..hehehe

cikceriacorner said...

uncle gedek..

uncle...saya kene belajau ngan uncle..byk lg yg kene sy belajau...hehehe

cikceriacorner said...

bonbon..

tp keje sekrg pon ada related yg design kan..hehehe

cikceriacorner said...

kak azie..

o yeke kak..keje kita sama ek..heheh

cikceriacorner said...

kak yantz..

hehehe..ala dia pon sama..hehehe

cikceriacorner said...

pak kadok..

hehehhe..ala biasa2 aje..heheh