sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Friday, April 22, 2011

cerita 26-selamat berhujung minggu..

salam ceria..
heheheh..

selamat berhujung minggu..
minggu ni g putrajaya uma adik..
mak abah n adik2 g uma adik kat sana...
adik da kawen kan...n cikceria da ada anak buah..sorang..
heheh..

xsempat nak jalan umah kawan2 kat alam maya ni..
xpe..promise..nanti kite g umah kawan2 ye..
tp kat alam maya la..heheh

ok..eppy selalu..
esok coti..hehehheheh..yahooooo....:)

10 comments:

sal said...

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU..

moga hepi2 selalu ketika jenjalan..

HEMY said...

wah ada anak buah dah? sama la cam kes aku ni..ehehehe

Ann Huda (Ate) said...

Alaaa..Ate baru nak buat janjitemu dengan Cik Ceria..seyes ni. Ate ada project. Jgn takut Ate tak buat benda-benda yang menyalahi undang2 macam jadi 'keldai' or jadi kurier. Ni berkaitan dg design mendesign. Cam ne ek nak contact Cik Ceria? Boleh beri email?

zino said...

salam ceria di hujung minggu....saya pun nak ke putrajaya juga ni..

cikceriacorner said...

kak sal..

selamat berhujung minggu akak..

heheheh..eppy sgt kak..hehheheh..terima kasih akak..:)

cikceriacorner said...

hemy..

heeheh..da ada hemy..hehehhe

cikceriacorner said...

kak ann..

heheh..ye ke kak..alhamdulila..terima kasih akak..heheh

atique81_bahror@yahoo.com..heheh

cikceriacorner said...

uncle zino..

heheheh..salam ceria uncle..o yeke..samala kite..

tp jap lg nak bwk famili jln2 kat kl...heheh

Kakzakie said...

Jumpa emak, adik dan anak saudara ye... Manaja-manajlah dgn family ye...

Kakak hari ini nak ke program Mahabbah IKIK fm di sini. Esok nak mengulek pasu-pasu bunga yg dah merajuk...

cikceriacorner said...

kakzakie..

heheheh..a'ah kak..best dapat manja2..

dapat makan sedap2 ...heheheh..best2..hehhe

wow..bestnye akak dpt g stesen radio ye..

bestnye dapat tanam bunga..mesti bunga cantik2 kan kak..heheh