sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, May 10, 2011

cerita 36-harap semangat berterusan


kene lupakan seketika makanan ini..heehe


salam ceria..
heheheh..

cikceriakan..
harap sangat semangat berterusan..
untuk mengurangkan berat badan..
sebab da obes kan...
da bertahun2 jugak la kan..
dulu masa pas spm 46kg..
pas spm naik 60kg..
hingga sblm diet 73kg..

aritu berat 73kg..
setelah sebulan lebih dapat turunkan 68kg..

cuma kurangkan makan nasik..gandum..
dan air manis..
tp kdg2 xberdisiplin..
curik2 makan nasik gak..
cume minggu lepas 6ari xmakan nasik..
dan banyakkan minum air suam..
3liter lebih satu ari..
pastu g toilet..hehehe

heheheh..
minggu ni cikceria nak ikut diet atkins..
diet atkins..ada cikceria ceritakan pd entri yg lepas..

hehehehhe...
target nak turunkan 55kg...

heheheh..arap2 menjadikan..hehhehe

12 comments:

cik hani said...

wahhh..on diet ...

kite nk diet tapi tak menjadi2 lagi..


taregt nk turunkan shingga 42kg

Kakzakie said...

Insya-Allah boleh kerana CCC masih single tak perlu teman hubby/anak-anak makan.

sayangsayangibu said...

dik akk pun berhajat nak mengkuruskan badan yg dah padat nih ;p
semoga berjayalah kita ye ;p

opss jemput GA akk yg nih

http://mycutelife-sayangsayangibu.blogspot.com/2011/05/cuba-teka-kata.html

bujal X said...

nak turunkan ke 55kg ke nak hilangkan 55kg??

he~~

sal said...

nak tengok picture..tentu dah slim..

Zaitun said...

Berdiet biar ikut cara yang betul takut nanti dapat gastrik.

gedek! said...

masok show the biggest looser...

Zurae said...

cayok2 akak...nanti de masa kita erobik di tasik titiwangsa k =)

Mak Su said...

maksu susah nak tinggalkan nasi. how aaa?

Cik Ina minat Do do Cheng said...

go go chaiyok, makcik doakan usaha ko membuahkan hasil ye dik.

Solehah said...

turunkan 55kg? pastu tinggal brapa kg nnt?hehe

Daddy Ziyyad said...

kambatennnnnnn!!!