sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, July 11, 2011

cerita 51-jln ke kl lengang

salam ceria..
semalam ari ahad masa nak balik kl..
macam xcaya plak..
kete xbanyak..
macam selalu..

bile masuk kl..
kete xbanyak macam selalu..
kl lengang..

cikceria berdoa agar
malaysia aman dan damai..
rakyat hidup aman dan sejahtera

18 comments:

azieazah said...

Lengang sebab dah berapa ribu orang masuk ke dalam semalamnya. hahahahaa

wahida said...

aku pun harap semoga Malaysia terus kekal aman...

jgn ada lg ansir jahat...

Daddy Ziyyad said...

setuju dgn komen azieazah...:P

HEMY said...

huhu...nk mudah pjlnn kena ada tunjuk prasaan ye..dem

sayangsayangibu said...

boleh memandu dengan riang ria...;p
bukan selalu pun kan?

Solehah said...

semoga aman dan banyak iktibar boleh diambil daripadanya.

warghih said...

cikgu..dont forget to add me

Aspen said...

kalau teringin lagi nak rasa lengang jom raya ngan Aspen kat KL taun ni...(cuma lately kelengangan time raya dikacau PATI la pulak)

gadisBunga said...

terus aman....

cikceriacorner said...

kak azie..
hehehe..a'ah kan kak..demi keselamatan...heheh

cikceriacorner said...

kak wahida..
a'ah kak..org setuju..

moga Malaysia aman dan damai..amin

cikceriacorner said...

daddy ziyyad..
ok dedi...hehhe

cikceriacorner said...

hemy..
hehehehhehehe...

cikceriacorner said...

sayangsayangibu..
heheeh..emm..betul tu kak..bkn selalu dpt mcm ni..ehehhe

cikceriacorner said...

solehah..
hehhe..a'ah kan dik..btul tu..

cikceriacorner said...

warghih..

heheheh..yelah anak muridku...hehehe

cikceriacorner said...

aspen...

oyeke...ok aje...heheh..PATI ni jgn buat kacau sudah..hehhe

cikceriacorner said...

gadisBunga..
amin..ehhehe