sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Friday, July 15, 2011

cerita 53-kerana mimpi



salam ceria..
heheheh..
ari selasa aritu cikceria puasa..
pas buka n solat maghrib..
cikceria tertdo..
dan...

bermimpi...

mimpi makan koko krunch dan susu..
sedapnya..

terjaga dari tdo pkul 1.00 pg terus ckp kat roomate..
"kak,aku mimpi makan koko krunch...bestnye"
tapi akak bilik cikceria ajak makan durian pkul 1 tu jugak..
kitaorg pon makan durian..

esok pon cikceria pon beli koko krunch dan susu...

ntah ape2 la cite ni...xpe kan..hehhehe




12 comments:

Cik Ezy said...

boleh pulak mmpi tu ye..
kehkehkeh..
kalo mkn koko krunch ngn air soya lg best!

kucingorengemok said...

kalau puasa, lepas tu makan koko crunch, memang nikmat gila... pernah terlajak makan 2 mangkuk! hehehe

alien said...

ada iklan tepi highway cakap, semangkuk koko krunch lebih berkhasiat dari sebuku roti.. tapikan, makan sebuku rokok kenyang gile... tak macam makan semangkuk koko krunch..
hahaha

gadisBunga said...

lepas layan durian tu badan tak panas ke?

sal said...

bestnya makan durian..
kak sal baru dpt merasa durian tadi. along bawa balik...

makan koko crunch...hehe..
kenyang kan makan koko crunch..
tak payah jamah nasi pun tak pee....
..

Acik Erna said...

sampai mimpi makan kok krunch ye..

Zareda Norman said...

bagus cerita ni.. heheheh akak pun teringin makan koko crunch

zino said...

kalau mimpi makan doreya esok nya berlori doriyan kat rumah hehe

Ibu Ya @ Aspen said...

semalam saya buat kek red velvet..saya kena wat 100 bijik tapi saya kasik 92 bijik aje sbb lagi 8 bijik anak saya makan...pastu saya pegi JJ beli baju raya...hehehhehe sghuper tak citer kita ???

wahida said...

coco crunch mmg best!!

tetiba rasa nak gi beli jugak...huhu..

ni semua mimpi ko punya pasal!!!

Cik Ina Do do Cheng said...

dashyat dapat alamat dalam mimipi terus pegi beli. sedap tu.

amry said...

sah!!!ada peta kat bantal...hehehehehe...jangan marah aaaaaa..gurau jer.....lariiiii