sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, July 28, 2011

cerita 56-hati bersih

salam ceria..
heheheh..
minggu lepas..cikceria kursus..
tp dekat aje..
kat vistana hotel kl..
dekat sgt ngan uma..
tp still duduk hotel..free kan..hehehhe

cikceria masa kursus..
ada rapat gak ngan sorang akak ni..
sama opis tp lain unit..
dia selalu pesan dan ingatkan cikceria..
agar menjaga hati..
banyakkan berdoa..dan mintak pada Allah..
agar hati bersih..
krn..kalo hati bersih..kite pon jadi positif
dan berbaik sangka...
tp nak dptkan hati yg bersih bg cikceria..
susah juga..amik masa..
tapi..kite mohon pada Allah..
dan berbaik sangka..

hehhehe..time kasih akak..sebab ingatkan sy..

7 comments:

yantz-yeem said...

sama2 lah kita jaga hati kita supaya menjadi baik eks...anyway teq..tenkiu...

Ann Huda (Ate) said...

Ramadhan adalah waktu yang paling sesuai untuk membersihkan segala kekotoran di hati...Jom kita bersih, bersih.

"Ya Allah sampaikan lah kami pada bulan Ramadhan."

gadisBunga said...

pedulikan anasir luar yg boleh menggelapkan hati. :D

ummiP3 said...

Alhamdulillah...hati bersih ok yang...jangan join BERSIH sudah...:)

Acik Erna said...

cikceria alhamdulillah dapat kawan yang suka mengingatkan gitu.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Ceria, lama akak tak berceria di sini. Pe kabor? Memang ati kena selalu bersih, jauhkan dr syak wasangka, dengki, khianat. Selamat sambut Ramadhan Mubaraq!

Zareda Norman said...

hati bersih ni bukan mudah tapi bukan mustahill.. kena buang segala sifat mazmummah dalam diri tu