sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, August 02, 2011

seronoknye berbuka bersama keluarga

salam ceria..
seronoknye berbuka bersama keluarga..

cikceriakan..
coti smpai selasa..
sebab nak berbuka bersama keluarga di kg..
disamping tu juga ingin menyelesaikan beberapa perkara..
bile balik kl..
berbukala bersama teman2..
heheheh..

selamat berpuasa semua..:)

14 comments:

Acik Erna said...

assalam cikceria..masa2 yang paling seronok ialah dapat berkumpul bersama keluarga untuk berbuka puasa.

Lya Colours said...

wah best lama cuti sampai selasa ye. selamat berpuasa hari ke 3 =)

MOKCIK AZWA said...

berbuka puasa dan beraya bersama keluarga..alhamdulillah...

Daddy Ziyyad said...

Selamat Berpuasa Cik Ceria ...

Berbuka di samping keluarga memang best kan..

aNIe said...

Memang berbuka dgn keluarga paling seronok...macam2 juadah yg mak sediakan ....

Ann Huda (Ate) said...

Patutlah diam jer adik baik ni...rupa nya bln pose ni duduk bawah ketiak mak dia. Hehehe. Syiok lah buka dan sahur kat kampung, makan masakan mak :).

gadisBunga said...

berbuka dgn family mmg best. tapi kdg2 aku pun tak sempat balik umah berbuka. wuwuwuw!!!

cikceriacorner said...

kak erna..

salam akak..heheh..a'ah kak btul...rase ceria dan bahagia..heheh

cikceriacorner said...

lya colours..

hehehe..ok selamat berpuasa jugak..:)

cikceriacorner said...

kak azwa..

ok akak..time kasih..heheh

cikceriacorner said...

daddy ziyyad..

selamat berpuasa dedi..

a'ah..memang best sangat..heheh

cikceriacorner said...

kak anie..

heheh..a'ah akak..best sgt..

selamat berpuasa akak..:)

cikceriacorner said...

kak ann..

heheheh..ala akak ni..ehehhe..a'ah kak best akak..

ok akak baik..miss u..hehehe..bile la kite nak jumpe kan..hehhe

cikceriacorner said...

gadisBunga..

heheh..xpe GB..ko still dok ngan mak ayah..masih bleh mkn masakan mak ari2..heheh..mak ko masak sedap..hehhe