sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, January 17, 2012

kene pindah lagi..

view dr atas

salam ceria..

da dekat 4bulan pindah opis baru..

opis cikceria dulu tingkat 8..

pastu kene pindah tingkat 20..

pastu yg terbaru kene pindah lagi tingkat 5..

arap pasni xpindah2 lagi..

penat nak ngemas..nak packing2..

ape2 pon sabau ajelah...hehhehe

14 comments:

gadisBunga said...

kite pun dah pindah (lagi) tau!

Kakzakie said...

kalau diarahkan berbuat begitu nak buat macam mana kan CCC. Yg penting kerja tidaklah berbeza... cuma nak mengemas betul kan leceh...

sal said...

sabau jelah ye cik ceria..
moga berakhir dgn kegembiraan..manalah tau di sana jumpa tempat yg serasi2..bahagia..hehe

Acik Erna said...

cikceria..apasal sampai 3 kali pindah tu..nasi baik maikn kebawah..tak makin tinggi

Diarihatiku1976 said...

SYMP

sahromnasrudin said...

satu exercise utk mengangkat barang2 hihiiiihhiiiihhhhh.....

wahida said...

masa duk tingkat tingkat 20 tu gayat tak? hehe...

Fatin Mraz said...

itu namanya pindah randah.. hehee

DrSinga said...

uih...
kat mana ni..?
cantiknya bawah tu...

nak tumpang ambik gambor boleh?

maya amir said...

Adehhh..x jd keje gitu..asek pindah opis jek..tp sonot gak tu, blh bg alasan keje x buat sbb asek nk kemas2 ofis jek bos..hehe

Aspen said...

Berbaloi la CCC sebab view dari atas tu awesome!

Nedfatin said...

cantik view dr opis ko =)

Mak Su said...

nak pindah mana tu sal?

Kamsiah said...

takpe lah...still bangunan yg sama,kan....