sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, February 27, 2012

penyakit M

salam ceria..
penyakit M..penyakit yg kena ubati..
minda kene positif utk menyahkan penyakit itu..

wahai penyakit M..
pergila engkau..
jika kita layan M..
rugila kita..

cikceria berusaha mengubati penyakit M..
iaitu MALAS..

alhamdulila..penyakit itu pergi..walaupon masih ada sisa..
MALAS..nyah kau dari sini..
RAJIN..marilah dekat dengan ku..

14 comments:

MulutPayau said...

semoga penyakit 'M' tu tak singgah lagi....
Akak pun ada jugak penyakit ni...memang tak de ubatnya....

azieazah said...

Kak Azie pun malas gak nih. Nak komen pun malas. Nak baca pun malas. Nak mandi pun malas. Nak tido pun ada skit malas. Yang tak malas cuma makan jer. heheheheheh...!

Fatin Mraz said...

owh itu kah M nya..hehee
yg penting..apapun jgn tangguh2..
gerenti M akan pupus~

sal said...

betul.. biarlah m gi jauh2 dan bertamu pula R yg digemari.....InsyaAllah..

wawa said...

penyakit yg belom ade obatnyaa..

Mimi Jazman said...

ohho...

sy benci ini penyakit M..

ia selalu menyerang sy!! huhu.. :(

Kamsiah said...

M..bergantung pada M jugak(mood)hehe...kalau mood baik...rajin le buat keje...kalau ari ujan...pms plak...mmg malas nak buat apa pun...

cikceriacorner said...

mulutpayau..

hehehe..betul tu kak..arap sgt penyakit M jgn dtg..heheh

cikceriacorner said...

kak azie..

hehehhe..kite pon mcm tu kak..nak buat mcm mana ye kak..heheh

cikceriacorner said...

fatin Mraz..

hehehhe..yeeahh..betul tu..hehhe

cikceriacorner said...

kak sal..

amin arap sgt R dtg selalu..heheh

cikceriacorner said...

wawa..

hehehe..btul tu wa..heheh

cikceriacorner said...

mimi jazman..

akak pon benci penyakit ni..hehhe

cikceriacorner said...

kak kamsiah...

heheh..betul tu kak...