sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, July 11, 2012

cerita jiran lagi

salam ceria..
hehehhe..
pg ni cikceria nak cerita pasal jiran lagi..
pg tadi cikceria kuar awal g keje..
pkul 7 pg..jarak opis dan umah dlm 10minit..
pg tadi cikceria terserempak ngan jiran cikceria..
barisan umah cikceria..selalu cikceria tegur anak dan suaminya..
ni plak isteri pakcik tu..orgnye peramah..
sempatla kitaorg berborak dlm lif..
dia ingatkan cikceria org baru..
padahal cikceria dok situ sejak bln nov thn lepas..
hehehhe..tp rase gembira gak dpt berbual ngan jiran..
tp tulah da berbulan2 dok situ baru kenal jiran..
tu pon ramai lagi jiran yg xkenal..

14 comments:

kakcik said...

Kakcik sekarang dah jarang sangat dapat jumpa jiran. :(

yantz-yeem said...

ramas tamah xpe...

Kakzakie said...

Kalau kita bekerja meamng susah nak bertemu jiran. Bila ada majlis baru bertemu..

kucingorengemok said...

salam... 019-322-5616 ;) nombor kawan yang awak mintak tu

Ati Masrif said...

biasalah tu CC

kak ati ni dah 6 tahun dok kawasan ni

tapi jiran dekat2 je yg kenal nama
yang sebaris tp jauh sikit kenal rupa jek :)

gadisBunga™ said...

kite ni orang serumah pun jarangggg dapt jumpa. huhuhu~

Puteri Satu said...

tuhla adat berjiran kan.. ada yg sombong.. ada yang ok..ada yang cakap besar...ada yang biasa je.. memacam kerenah..ye tak...

cikceriacorner said...

kakcik..

hehehhe..saya pon kakcik..nak jumpa jiran pon payah..nak nampak diaorg pon payah..masing2 wat hal sendirik..heheheh

cikceriacorner said...

kak yantz..

heheheh...

cikceriacorner said...

kakzakie..

a'ah kak..betul jugak tu..heheh

cikceriacorner said...

kog..

ok akak..terima kasih..hehehe

cikceriacorner said...

kak ati masrif..

hehehhehe..xmcm kat kg kan kak..kalo kat kg semua kita kenal..heheh

saya dok sini langsung xtau nama jiran..muka pon jarang nampak..heheh

cikceriacorner said...

gadisbunga..

hehehhe..baru2 lagi memang mcm tu..kang da lama2 ok kan..hehehe

cikceriacorner said...

kak puteri satu..

heheheh..a'ah kan kak..org ni mcm2 kerenahkan..heheh