sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Friday, July 13, 2012

kenduri kawen n lenggang perut

salam ceria..
minggu ni cikceria balik kg..
sebab kenduri kawen adik cikceria..
dia da bernikah dulu..belah pompuan da buat thn lepas bln 12..
belah laki baru nak buat..hehhehe
disamping tu gak mak cikceria nak buat lenggang perut utk cikceria..
sebab cikceria da masuk 7bulan lebih..
mak yang beria nak buat..heheh
nanti bila da buat cikceria cerita lagi ye..hheheh

22 comments:

bujal X said...

da scan? gegirl ke boboy?

gadisBunga™ said...

meh la jb. ngeee~

Wanita Bertudung Hijau said...

7 bln lebih tu dah brp mggu? due bila? wahhhh nnt kita bersalin berjemaahlah ni ek

tahniah

sayadankamerasaya said...

nanti letak kelapa kat perut eh??

Kakzakie said...

Lagi 2 bulan cuti panjanglah CCC ye...

maya amir said...

kalau lenggang perut tu camne? semoga selamat semuanya:)

sal said...

prihatin...akak dah 3 yg keluar..tak pernah merasa lenggang kangkung tuh..hehe

aNIe said...

Salam cik ceria...dah lama tak dengar majlis lenggang perut...

wahida said...

dah 7 bulan? sekejap betul kan?

Fatin Mraz said...

selamat melenggang...hihii

cikceriacorner said...

bujal x..

heheh..xscan lg bujal...hubby kata xkisah gegirl or boboy..asalkan sihat..heheh

cikceriacorner said...

gadisBunga..

insyaallah GB..nanti kalo balik jg aku roger ek..heheh

cikceriacorner said...

WBH..

hehhe..terima kasih..alhamdulila..due 12.9 ni..insyaallah..kita da nak masuk 8bulan ni..awak due bile?

cikceriacorner said...

sayadankamerasaya..

heheheh..kelapa xletak kat perut..cuma baca surah lukman..

cikceriacorner said...

kakzakie..

hehehhe..a'ah kak..lagi 2bln cuti panjang..hheheh..yahoooo...hehhe

cikceriacorner said...

maya amir..

kak kat tempat kite cuma baca surah lukman,ada berzanji n marhaban.terima kasih kak..:)

cikceriacorner said...

kak sal..

heheheh..ala kak..ni adat..xde apela..asalkan sihat n selamat kan..hehhe

cikceriacorner said...

kak anie..

salam akak..hehhehe...tp kat tempat kita cuma baca surah lukman

cikceriacorner said...

kak wahida..

a'ah kak..rase mcm kejap aje...heheh

cikceriacorner said...

fatin mraz..

hehehhe..mekasih...:)

Puteri Satu said...

kg akak panggil lenggang perut ni `tempah bidan' hahaha.. tak tahu lah apa maknanya.. bidan pun nak kena tempah gamaknye..wekekek

cikceriacorner said...

puteri satu..

hehehe..oyeke...mcm2 nama kan kak..tempat kita cuma baca srah lukman,pastu ada berzanji n marhaban..