sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, April 04, 2013

cerita pagi ini...

salam ceria..

apa khabar semua..
pagi ni cikceria nak share 1 cerita..
bagi cikceria ni rejeki drpd Allah jua..

pagi tadi masa nak bayar makanan..
cikceria punya makanan harga rm2.50..
cikceria rasa..cikceria bg rm10.50..
patutnya balance rm8.00..tapi abg tu bg rm18.00..
pastu cikceria pun bagitau abg tu..
"saya bagi rm10.50 tadi..pastu abg tu kata..
xla awak bg rm20.00..ni duit awak"..
pastu..cikceria ulang benda yg sama..
tp dia kata kita bg rm20.00 jugak..
pastu org da ramai beratur..
kita pon beredar..
dalam hati..alhamdulilla rezeki Allah..
pastu cikceria cerita benda yang 
sama kat kwn cikceria..
dia orang pon kata ni rejeki...

tp xtau la..pada pendapat kwn2 mcm mana ye..



hai saya adeeb..masa ni saya berumur 6bulan..
masa ni saya ikut mama dan ayah g jemputan kawen..heheh





5 comments:

Dr Singa said...

awak dah insist.. dia laagi insist..
kira rejeki lah tu..
:)

Kakzakie said...

Gambar bawah tu lagilah rezeki tak ternilai. Geram kakak tengok dgn lidah dia lagi cerdik betul:)

MOKCIK AZWA said...

Kalau dia dah insist kita bagi RM20.00 mungkin benarlah tu agaknya..kira rezeki Allah nak beri..

comelnya Adeeb..

zino said...

10 inggit dengan 20 inggit sangat mengelirukan....kalau tak nak bagi kat zino pun ok.. hehe

aizamia3 said...

warna duit tu seakan sama.. adakala mengelirukan..

psstt: comelnya dak Adeeb tu.. ;)