sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, December 23, 2014

adeeb hantar ke taska sebulan

salam ceria..
bln disember ni sebulan adeeb dihantar
ke taska kerana pengasuhnye cuti..
mula2 adeeb nangis..
tapi setelah hamper 3 minggu dihantar ke taska..
alhamdulila adeeb ok..
hantar pon da x nangis..
da ok..tp nanti bln 6 thn depan hantar semula ke taska
supaya adeeb belajar bergaul ngan kawan2..
bln 1 dan 2 umah pengasuh..
pastu cikceria cuti bersalin..
tempat adeeb adik adeeb replace..
adeeb anto taska..da jadi abg kene belajau berdikarikan..hehhe
 

11 comments:

Daddy Ziyyad said...

Nanti Adeeb nangis pulak tak mau gi rumah pengasuh, sebab dah syok duduk taska! hahaha

Ain Ibrahim said...

akak bersalin bulan berapa?

Fatin Mraz said...

bagus adeeb leh berkawan~
;)

cikceriacorner said...

daddy ziyyad..
heheheh..tu la..tp arap xnangis..kalo nangis adeeb buat drama lagi..hehehe

cikceriacorner said...

ain Ibrahim..
akak bln februari..insyaallah 13.2.2015

cikceriacorner said...

fatin mraz..
alhamdulila boleh bercampur org..tgk dia mcm ok da kat taska tu..heheh

Kakzakie said...

Biasalah anak-anak masih kecik tempat baru mesti tak selesa lama-lama bila dah serasi ok aje.

ewanthology said...

kat taska lagi ok...boleh blaja. klu kat umah pengasuh asyuik main je.. hehe

wawa said...

Lame gak nk serasi tu..dkt 3minggu..

mardiana abu darin said...

Biasalah...budak2 amik ms jugak nak suaikan diri dgn tpt baru...bila dah mesra dgn kwn2...dah x heran mama dia...hihi

Hanis Azla said...

As-salam cikceria,

mula2 tak selesa dengan peralihan tempat.. dah lama sikit baru serasi ya..