sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, December 09, 2010

azam thn baru



(teh tarik dan nasi lemak)

Tahun baru kalender Islam telah tiba..
skrg da 3 Muharam 1432hijrah..
xlama lagi tahun baru bg kalender lunar..
tahun 2011..
seperti tahun2 sebelum ni..cik ceria ada membuat azam..
alhamdulila..azam thn lepas 50% telah tercapai..
walopun xsemua..tp half telah berjaya..
tp ada 1azam yg xberjaya2 lagi..
dari dulu lg..
hehehe..iaitu...
KURUS...
emm.. tahun ni kene usaha kuat ni..
kwn-kwn ada cdgan x..
mcmana nak trunkan berat badan ni..
terima kasih..heheh..:)
jasamu dikenang..


( nak sentiasa ceria mcm paper cup ni..warna warni )

10 comments:

aNIe said...

cik ceria... kalau nak turunkan berat badan ni semangat kena kuat... kena tahan selera... kalau nak makan kena lah sukat separuh dari apa yang kita ambil selalu... hehehe...akak pandai cakap je... tapi akak pun tak tahan...hahahah

ikan emas said...

Mai sini akak bagi petua ..

makan, makan , makan

hehehehe

rieyana ynn said...

samalah dgn yana tahun ni nak diet juga...tapi tgk nasi lemak tu godaan betul...ahakss.;d

Mak Su said...

maksu pasang azam kurus tu tiap tahun tp tak pernah berjaya atasi godaan nasik... hu hu hu

T@sh Sch@ said...

go c3 go!!

cikceriacorner said...

kak anie..hehehe..tq akak..btul tu semangat kene kuat..heheh..kali ni nak wat sungguh2..:)

cikceriacorner said...

kak anie (ikan emas)..heheh..akak kalo sy amik petua..makan..makan..makan...makin bulatla sy..heehe..:)

cikceriacorner said...

ryn..hehehhe..pasni kite kene tahan godaan nasi lemak..:)

cikceriacorner said...

maksu..heheh..nasi memang sy kalah..tp pasni kene kuat utk lawan nasi..heheh

cikceriacorner said...

scha..tq scha..jom kita tekad scha..hehehhe