sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, December 14, 2010

macam mana ni


(bestnye ayam goreng..)

Hari ni kat opis cik ceria ada 
Majlis Hari Inovasi..
ada ceramah,ucapan KP,penyampaian sijil
dan persembahan multimedia..
pastu..
yang bestnya...
ada makan-makan..
hahahha..
ni yang xtahan..
best plak tu..
macam mana ni...
kata nak KURUS..
GODAAN.....

12 comments:

gadisBunga said...

hahaha..

makan dulu, pastu baru fikir. kikiki

rieyana ynn said...

waaaaa...ayam goweng...my pebret tu...ahaksss.;d

cikceriacorner said...

GadisBunga..
hehehhe..emmm..makan dulu kan...baru pk ape nak buat lepas perut kenyang..jawapnye..tidur le..hehhehe

cikceriacorner said...

yana..
ehhehe..emmmm..bestkan ayam goweng..:)

zino said...

masa makan jangan ingat nak kurus.. makan je hehe

en_me said...

xyah kurus, nnti kawen xyah bli katill.. kehh

kakcik said...

tengah ada selera ni - makan je! :)

cikceriacorner said...

uncle zino..
heheheh..emm btul gak tu..tp nanti takut terlebih makan la plak..heheh

cikceriacorner said...

en_me..
hehehe..nak kurus gak...nak beli katil gak..hehehhe

cikceriacorner said...

kakcik..
yeaahhha..emm btul tu kak..makan best..sy suka makan..tp la ni kene control..kang terlebih makan..hehehehhe

MOH KEMBARA said...

Salam Cik Ceria, kalau nak inspirasi baca entry akak ari ni...he he memang susoh nak kuruskan badan kat Malaysia ni!

cikceriacorner said...

moh kembara..
salam akak...terima kasih datang..ok kak..nanti sy baca..tahun 2011 memang kene turunkan berat badan ni coz sy da rase mcm obes da..heheh..tq akak..:)