sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, December 28, 2010

Terima kak azieazah,terima kasih kawan-kawan..:)


(anak-anak yang menceriakan..:) )

Salam ceria..
ehheheh
cik ceria rase teruja dan gembira dan juga ceria 
kerana ramai kawan yang dapat cik ceria 
kenal di alam maya ini..
terima kasih semua..
cik ceria rase terharu juga 
kerana kak azieazah ada menceritakan
mengenai cik ceria..terima kasih akak..
dan terima kasih juga kepada 
kawan-kawan yang sudi berkawan
dengan cik ceria yang serba kekurangan ini..
kita kawan ok..kalau nak buat makan2 ke..
bolehla roger2.
heheheheh..

20 comments:

cik emymilia said...

cik ceria.....ceria-ceria lah selalu...hik3x...:)

cikceriacorner said...

cik emymilia..
heheheh..terima kasih..ceria selalu..:)

MOKCIK AZWA said...

sungguh ceria sekali keluarga cikceria..hehehe

cikceriacorner said...

kak azwa..
heheh..terima kasih akak..tu adik2 dan sepupu2 saya..kami g jenjalan masa weekend aritu..coti sekolahkan..tp saya peserta paling tua..ehehe

sayangsayangibu said...

ceria yg membawa keceriaan ;p

zino said...

anak sape lah kat atas tu ya hehe

sal said...

Memang pun sentiasa CERIA..moga2 berterusan ukhuwah..ameen.

yantz-yeem said...

amboi2x mmg hover tau cik ceria nih...hahaha...jom le kita posing gaya gini...

Amni said...

ni kawan2 blogger ke ni? eh... tak faham...

sahromnasrudin said...

tahniah!!! cik ceria mmg ceria sungguh..blog pun ceria..keep it up

Mak Su said...

ooo mak aaiiii, rasa nak join jer bila tgk gambar :)

gadisBunga said...

teruskan keceriaan cik ceria walau lepas ni kite akan jarang berjumpa. :)

cikceriacorner said...

sayangsayangibu..
ye betul tu kak..heheh

cikceriacorner said...

uncle zino..
ehhehehe....:)

cikceriacorner said...

kak sal..
amin..alhamdulila..:)

cikceriacorner said...

kak yantz..
heheh..jom..:)

cikceriacorner said...

amni..
hheheh..xla..ni gambau sedara mara n adik beradik..gambau dgn bloggers belum lagi berjumpe..hheheh

cikceriacorner said...

sahromnasrudin..
terima kasih sahrom..:)

cikceriacorner said...

maksu..
hehehe..jom maksu..:)

cikceriacorner said...

gadisBunga..
ehehhe..xpe GB..kita tetap akan berjumpe..:)