sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, December 29, 2010

Tahniah semua..:)


( cik ceria bersama kawan2 baik dihari perkahwinan kawan baik kami, ned..tahniah ned..)

salam ceria..
hehehe..cik ceria nak ucapkan tahniah kepada semua..
ada yang menyambut ulang tahun perkahwinan..
yang menyambut hari kelahiran..
yang mendapat anak atau cucu..
yang melangsungkan perkahwinan..
yang naik pangkat..
yang dapat bertukau tempat kerja..
yang bos dapat luluskan coti tahunan..
yang menang contest..
yang dapat apa2 la yang menggembirakan hati..
heheheh..
tahniah..
alhamdulilah atas nikmat dan rejeki yang Allah kurniakan..

terima kasih kawan-kawan..
ceria selalu..:)


40 comments:

kakcik said...

Turut mengucapkan TAHNIAH.. :)

yantz-yeem said...

yg mana satu yea cik ceria nie???

zino said...

cikceria puak sambut apa?

sahromnasrudin said...

cerianya cik ceria kita..syabas.....

DrSinga said...

aik!!!
macam ku kenal yang berselendang beige itu!!

h4ni3 said...

alaa.. tak dapat naik pangkat pun
naik gaji pun idak.. huhu

gadisBunga said...

erk, eippp!!!!!

macam pernah kulihat gambar ini, tapi di mana ya? :D

cikceriacorner said...

kakcik..
hehehe..terima kasih akak..akak pon TAHNIAH..:)

cikceriacorner said...

kak yantz..
hehehe..carik sampai jumpe..:)

cikceriacorner said...

uncle zino..
heheheh..emmm..xsambut ape2..tp asyik g umah org kawen aje..heheh

cikceriacorner said...

sahromnasrudin..
ehhehe..terima kasih..awak pon..:)

cikceriacorner said...

DrSinga..
heheheh..yelah..saya pon macam kenal..heheh

cikceriacorner said...

h4ni3..
heheh..xpe pasti ada rejeki lain..:)

cikceriacorner said...

GadisBunga..
heheheh..dimana ye..rindu GB..:)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

oooooo...

kawan GB lah cik ceria ni..




* nak panggil cik ceria aje ke ? atau boleh kReen tau nama..

jinkamen said...

salam...
taniah kepada yang gembira sukaria
takziah kepada yang berduka lara
hidup didunia ni ada masam ada manis...

bolasepak mal Vs Indon: 2-0

cikceriacorner said...

kak reen..
hehehe..yea kak..nama ezwaty..hehehe

cikceriacorner said...

en jinkamen..
ye btul tu..ehhehe
sy yakin malam ni malaysia menang..heehe

cik emymilia said...

adakah cik ceria yang berbaju biru kepala itik itu?? hi hi

cikceriacorner said...

cik emymilia..
hehehhehe..okla cik ceria pecah rahsia..heheh..
yg sebelah pengantin tu..yg dok sorok2..tudung itam..heehe..:)

MOH KEMBARA said...

Salam, Akak ucapkan selamat tahun baru 2011 ler pd Cik Ceria supaya kita sama-sama ceriaaaa! Yang tudung itam tu? nanti skodeng semula...

cikceriacorner said...

akak moh kembara..
heheh..terima kasih akak..selamat tahun baru..akak tahun baru di istanbul ye..bestnye..take cre..hehehe..alamak..ada org nak sekodeng..hehehe

aNIe said...

Tahniah pada kawan cikceria semoga perkahwinan tersebut kekal abadi hingga ke akhir hayat...

Mak Su said...

tahniah tahniah :D

dan all the best for next year :)

kak Erna said...

salam cikceria..tahniah buat kawn yang melansungkan perkahwinan..

sal said...

tURUT MENgucapkan tahniah..

dan yg lebih penting..

nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU..moga 2011 lebih bermakna dlm kehidupan.. bertambah berkat dan bertambah rezki yg diperoleh..AMEEN..

aspenladylovely said...

huhuhuhu...... x dpt tengok Ned kawin!!! Uwahhhh!!!!!!!!!!!!

ikan emas said...

eeeee....

seronoknyaaaa

cerianyaaa..

Selamat Tahun Baru 2011

ceria selalu!

ahsfantasy24 said...

alhamdilillah bt sume yg brbhagia,
tmpg gmbira..he2`~

cikceriacorner said...

kak anie..
terima kasih akak..amin..:)

cikceriacorner said...

mak su..
terima kasih mak su..insyaallah..)

cikceriacorner said...

kak erna..
salam ceria akak..hehhe..terima kasih akak..:)

cikceriacorner said...

kak sal..
heheh..terima kasih akak..alhamdulilah..heheh..
insyaallah..:)

cikceriacorner said...

aspen..
heheh..xpe..tu ada pict ned..kat fb dia n fid pon ada pict wedding ned..:)

cikceriacorner said...

ikan emas..
akak...ehehhe..terima kasih akak..
selamat tahun baru..ceria selalu..:)

cikceriacorner said...

ahsfantasy24..
heheh..terima kasih..ceria selalu..)

azieazah said...

CIKCERIA adalah yang paling ceria dalam gambar.. hikhikhik!

alaaa kita tahu, sajer malas nak bukak rahshia...

Terimakasih CIKCERIA. Tahniah buat semua...!

cikceriacorner said...

kak azieazah..
heheheh..terima kasih akak..
salam ceria akak..:)

MakeUpArTy's said...

weih..muka aku pun ada. bak kata sue, muka2 ni gak yg p wedding nyer

cikceriacorner said...

MakeUpArTy's..
heheheh..yela ti muke kita aje yg g wedding..heheh