sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, May 05, 2011

cerita 32-curik daun sirih cepat kawen ke


salam ceria..
ada orang kata..
curik daun sirih..
pastu makan..
cepat kawen ek..

da buat banyak kali..
tapi xjadik2 pon..
heheheh

27 comments:

cik hani said...

kena curi tuan punya daun sirih..
baru cepat kawin..

kawin dgn tuan dia..

haahha

Kakzakie said...

Lain kali kalau curi janganlah beritahu org lain atau ada yg nampak itu baru curi....

...ada yg kata makan beras kunyit yg ditabur ke pengantin. Hm.... macam-macam....

bujal X said...

kena cicah kicap baru jadi~~~

*hoih!tak baik makan benda curik lah!

haha~~

kucingorengemok said...

mencurik berdosa dik, haha

ala sebok la bujal dah tulis dulu

KUREKURE COMEL said...

hehehe...org tua ckp cmtu...mina terjadi lah pulak..hihihi

Zurae said...

hehe...Tu orang dulu2 kata la akak...skrang zaman dh berubah... kene cari cara lain lak...jom sama2 kite pk2 ape erk...hihihi

MOKCIK AZWA said...

kalau omputih kena pi sambut bunga tangan yg dilemparkan oleh pengantin...tapi kat sini takdak plak nak main lempar2 hehehe... Kate middleton pun tak buat huhuhu

biar lambat asalkan selamat cik ceria...

ceria2 selalu ya

cikceriacorner said...

cik hani..

heheheh..kawen ngan tuan dia xbleh..kang kene penampau ngan pengantin pompuan...hehehe

cikceriacorner said...

kakzakie...

heheheh..emm tu la kak...bile nak curik daun sirih tu asyik ada org nampak aje..heeh

o yeke..yg beras kunyit tu xtau la plak...heheh

cikceriacorner said...

bujal x..

hehhehe..daun sirih cicah kicap..sedap ke bujal?heheh

hehhehe..xpe bujal ni curik sunat..heheh

cikceriacorner said...

kog..

akak...hehehhe...curik sunat xpe kan..heheh

hehehhe..sama ngan bujal..xpe kan..heheh

cikceriacorner said...

mina..

yeke mina..awak nye jadik ek..tahniah ek...heheheh

cikceriacorner said...

zurae..

hehehe..emm tula zura..kalo ada idea bgtau ek...heheh

cikceriacorner said...

mokcik azwa..

hehehhe..time kasih akak...a'ah..sini xde lempar2 bunga...

biau lambat asal selamat kan kak...tp umo pon da 30..heheh

ceria selalu akak...heheh

Acik Erna said...

cikceria bukan curik..orang kata.
sirih junjung orang bertunang..yang dari pihak lelaki hantar ke perempuan
carik yang bertemu urat makan..baru berkat..he he..

a.samad jaafar said...

aikkk.. ni mana punya petua ni..tak pernah dengo.. mase kecik2 dulu selalu je curi sirih...mujur tak cepat kawinnya..kalo tak, kan naya tu..

zino said...

curi kat kedai mamak ke? patut tak menjadi hehe

maya amir said...

ye ek? tak tau pun petua ni..hehe

kakcik said...

curi tu - dimakan ke tak? ;-)

sahromnasrudin said...

dari curik daun sirih..baik curik jejaka yg masih bujang di alam maya nie heheheheeee

cikceriacorner said...

kak erna..

hehhehe..o yeke kak..

salah teknik la ni ye..heheheh

cikceriacorner said...

abg mad..

heheheh..nasib baik xkawen mase kecik2 ye abg mad..hehhe

cikceriacorner said...

uncle zino..

heheheehhe...kedai mamak xmo la uncle..heheh

cikceriacorner said...

maya..

heheheh..kita tau pon coz ada org bgtau..heheh

cikceriacorner said...

kakcik..

hehehhe..makan sikit..heheh

cikceriacorner said...

shah..

hehehhe..ada ke jejake kat dlm alam maya ni nak kat kite..heheh

ejotcorner said...

kalu dh jodoh x ke mana cik ceria oiiiiii....sabar jerlah yer..bnyakkan berdoa....