sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Friday, June 10, 2011

cerita 43-pameran kenali asean

Pameran Kenali Asean..masa ni tgh saringan pertandingan bintang patriotik..
cikceria amik dr top view..

salam ceria..
hehehhe

aritu kan g jj kinta ipoh..
ada pameran kenali asean..
pameran ni akan diadakan tiap2 tahun..
da 3tahun cikceria wat pameran kenali asean ni..
heheh..mcm2 xtvt ada..
pameran foto asean,pertandingan mewarna kanak2,
jigsaw puzzle,storytelling,public speaking
dan pertandingan bintang patriotik..

heheh..emm..mcm tu la..

wokey..selamat ari jumaat kpd semua..

ceria selalu..:)

8 comments:

Kakzakie said...

Kakak belum pernah berpeluang hadir ke pesta ini. Bagus ye...

yantz-yeem said...

jom teq join contest ada kat blog aku...

kakcik said...

Selalu juga ornag hadir ke pameran untuk kutip 'beg kertas' dari gerai2 yang menyediakan cenderahati. :)

cikceriacorner said...

kakzakie..
heheheh..best jugak akak..pameran dan pertandingan yg dianjurkan dr bdk kecik smpai dewasa,semua ada..heheh..

cikceriacorner said...

kak yantz..
contest?hehehhe..ok aku dtg..hehhe

cikceriacorner said...

kakcik..
heheh..a'ah akak..termsuk sy juga..suka amik beg kertas dt gerai org lain..heheheh

sal said...

wah meriah pameran itu..

penat tak cik ceria melayan pengunjung yg datang...

harap2 semuanya ok..

Ann Huda (Ate) said...

Ty...Akak mula membuka blog walau laptop masih terkapar (blum antar ke spital lagi pun..zalim ek? Ni pakai lappy adik ipar baru).

Next week akak antar beg semut kat awk. Alhamdulillah semua orang puji cantik dan akak minta dia org doa yg baik2 buat desingernya yang baik hati.