sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Saturday, June 11, 2011

cerita 44-kehidupan umpama roda

kehidupan jugak mcm kaler buah-buahan banyak kaler..heheh

salam ceria..
heheh..

cikceria kdg2 suka berangan..termenung..berfikir..
kehidupan umpama roda..
pusing..berhenti..ke atas dan di bawah..

begitu jugak dgn kehidupan..
kdg kala di atas dan kdg kala di bawah..

bile di atas..kenala beringat..
bile di bawah..kenala beringat jugak..

kene ingat 5 perkara..
sebelum 5 perkara..

ape2 pon cikceria kenela beringat selalu..

hidup ini harus diteruskan..

ceria selalu semua...hehehheheh

11 comments:

Kakzakie said...

Putaran yg di atur pun kadang-kadang terpeleot juga kan ccc. Apa lagi kalau terus tak di endahkan.

Ann Huda (Ate) said...

Betul tu dik, baik di atas mahu pun di bwah harus lah beringat sentiasa, barulah hidup berkaler kaler.

Cik Ezy Comot said...

betol..
pape pon buah2 2 sedap..
haha

Acik Erna said...

cikceria..beringat dan ceria selalu..

zino said...

kalau dah tak ingat org kampong kata kena rasuk hehe.. happy weekend..hehe

sal said...

memang, cik ceria..kehidupn ini macam roda,kejap atas kejap di bawah..kejap suka kejap ada duka..
berdoalah kita semoga sentiasa kuat menghadapi cabaran , bahagia, berjaya dan kehidupan kita diberkati serta dirahmati Allah.Ameen

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan dipusingkan roda tu... pasti tetap kedudukannya

Aspen said...

Hidup diteruskan dalam keadaan yg paling ceria....insyaAllah

Zurae said...

betul tu akak...saya setuju...

Nak kene sentiasa beringat...
Pepun niat sentiasa ke arah kebaikkan....

Mak Su said...

mmg benar :)

FarEast said...

yes! hidup kena ceria ... have a great weekend! :D