sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, June 29, 2011

cerita 45-fikir yang positif dan baik2 aje..

salam ceria..
hehehhe..

dalam kehidupan ni ada pasang surut..
ada gembira..sedih..ketawa..
dan macam2 lagi..

kawan menangis susah nak carik..xramai..
kawan ketawa... ramai..

yang penting kita kene ingat asal usul kita..
heheh..dan kita kene la sentiasa berfikiran positif..
dan memohon doa kepada Allah..
agar dipermudahkan urusan..

ceria selalu..hehhehe

16 comments:

alien said...

yeh
ceria sokmo

kakcik said...

Bila kita ingin menumpang di bahu orang, janganlah sorokkan bahu sendiri untuk ditumpangi.

Semoga Cik Ceria tetap ceria selalu. :)

bujal X said...

*lambai2 tangan.

hai cik ceria!

gadisBunga said...

kene balance.

dalam positif2 tu, otak tengah kene main peranan juga. tul tak? :D

Kakzakie said...

CCC ceria ke?

Bila dah terkena ketika memikirkan yg positif itu yg buat kita berhati-hati...

gedek! said...

uncle selalu surut...

pasang jarang

Solehah said...

betul la tu..jangan terllau berharap sebab akan mudaratkan diri sendiri akhirnya.

yantz-yeem said...

yeah...think +ve...tahniah yea cik ateq!!!kui3x!!makin2 berseri...

salam...jom tgk apa yg ada kat blog saya...nak mintak tolong sikittttt jek..TQ!!!

Acik Erna said...

cjangan sedih2 ye ceria selalu..

Ann Huda (Ate) said...

Wahhh...ceria dan berseri-seri kamu yaa ;). Fikir2 positif.

Ann Huda (Ate) said...
This comment has been removed by the author.
sal said...

insyaAllah..

klu kita amalkan pemikiran positif..
hidup kita lebih bahagia dan gembira..

kita pun rasa lebih aman di samping mengingatiNya..

cikceriacorner said...

alien...
hehhehe..yeaaahaah..ceria sokmo...hehhehe

cikceriacorner said...

kakcik..
hehehhe..emm btul tu kak..

ceria selalu akak..heheh

cikceriacorner said...

bujal x..

hai bujal..hehheh

cikceriacorner said...

gadisBunga..

ehhehehe..emmm betul tu GB..heheh