sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, August 15, 2011

cerita 64 - geram tak kalau..

salam ceria..
arini da 15 ramadhan kite berpuasa..
alhamdulila..
syukur atas nikmat dan rahmat dari Nya..

kawan-kawan geram tak kalau..
nampak nyamuk gemuk yg penuh dgn darah..
terbang..tapi bile nak tangkap xdapat..
cikceria geram sungguh..
kalau dapat..puas ati..
heheheh

17 comments:

alien said...

geram gak
senang2 amik spray nyamuk je
puas ati

DrSinga said...

darah sendiri lak tu!!!
kejar sampai dapat !!

gadisBunga said...

bila dah dapat....kasi penyet!

Kakzakie said...

Kalau kakak pun geram. Lagi kalau tahu dia hisap darah anak. Huh... geram kan

Jgn biarkan dia terus hisap darah kita CCC. Lawan tetap lawan!!..

yantz-yeem said...

gerammmmmm...tpi aku takut nak pukul nyamuk

wahida said...

mmg pun...tensen tgk nyamuk yg sihat2 ni mkn hasil darah kita...

Daddy Ziyyad said...

Spray aje dgn sheltok...takyah kejar...ekekekeke

MOKCIK AZWA said...

ish ish ish..nampaknya ramai kenkawan buat entry geram hari nie hehehe...monday blues ker.. sabo yer cikceria..kita kejar nyamuk durjana itu .. hehehe

Ann Huda (Ate) said...

Hahaha... Apa citer ni adik sayang... pagi2 dah geram. Bln Ramadhan ni, sesekali sedekah lah sikit kat nyamuk yg lapar tu (dpt pahala tak mcm beri org yg berpuasa mkn???)...kihkihkih.

sayangsayangibu said...

kejar selagi dapat, dah tangkap picit, tak pun buang kaki dan biar nyamuk tergolek2 sbb dah tak boleh nak bergeram

geram..bertambah geram bila nyamuk tu gigit anak anak atau enpakwe hahahahah...kejam tui.

zino said...

nak buat apa tangkap.... tepuk dan picit2 je hehe

Lya Colours said...

kasi ridsect !! hehe

h4ni3 said...

geram.. jangan engkau geram.. geram.. geram..
hehehe.. ingat lagu tu?

wawa said...

geram sgt..hehheehe

FarEast said...

geram juga dkt nyamuk tu ... tapi kalau nyamuk tu terbang depan saya time berbuka, saya lagi geram tgk lauk ... hehe ... macam mana puasa? hope semua ok ... selamat berpuasa ye! ;)

azieazah said...

Kalu dah dapat tangkap, goreng garing2 skit eh. hahaha

FarEast said...

selamat hari raya ... maaf zahir dan batin ... sorry kalau selama kita berkawan, saya ada buat salah ... take care ;)