sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, November 17, 2011

buat kerja biarla ikhlas..

salam ceria..
hehehe..
emm..buat kerja..biarla..ikhlas...

kdg2 geram gak..
tapi sabaula..
walopon tu bkn keje kita..
tp kita kene buat..
sabaula..
kdg2 nak tolak..tp...
buat ajela..

ape2pon kalo nak buat keje..
biaula ikhlas..

14 comments:

Kakzakie said...

Asal jangan sampai kena pijak kepala ye ccc... kena bertegas juga dik kalau nak membantu ketika kita sedang busy...

aNIe said...

Betul..betul...betul...

cikceriacorner said...

kakzakie..

heheheh..ok akak terima kasih..kdg2 sy ni xsmpai ati...heheh

cikceriacorner said...

kak anie..

heheheh..emmm betul kan kak ape yg kakzakie kate kan kak..hehhe

BonekadalamChermin said...

marah ke awak?

jgnla memarah..
pengantin baru kena kewl

hehehe

sal said...

betul..buat keja kena ikhlas..barulah hati tak berapa nak sakit..hik2..

moga2 dh selesa berpindah di tempat baru..

azieazah said...

Yang dikerjakan pun kena ikhlas menerima juga, kan? kan? kan pengantin baru? ahaks!

hahahahaha nak gelak miang jap!

Acik Erna said...

yang penting ikhlas..tapi betul kata kakzakie jangan sampai kena pijak kepala.

wak gelas said...

wak dah datang nih nak komen komenn dan nak ucap tahniah dah jadi isetri orangg wehhhh.. eeeeee

cikceriacorner said...

bonbon..
hehhehe..xmarah..

cuma geram aje..heheh

cikceriacorner said...

kak sal..

hehehe..mekasih akak..:)

cikceriacorner said...

kak azie..

hehehehhehe..:)

cikceriacorner said...

kak erna..

heheh..mekasih akak..:)

cikceriacorner said...

wak gelas..

hehehe..mekasih wak..selamat datang...:)