sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, June 04, 2012

coti sekolah..highway pon jam..

salam ceria..
weekend aritu balik kg..
ala balik alor gajah..
kalo ikutkan alor gajah - putrajaya cuma 1jam setengah aje...
tapi..mlm tadi dekat 4jam...
nak ke tol alor gajah..da jam..
masuk highway lg jam...
dari 3 lane jadi 4 lane..
yang geram dak lori..dak bas lalu gak lorong kecemasan tu..
kesian dak moto..
ada kereta rosak kat tepi pon kesian..
sebab dak lori,dak bas,dak kete besau kecik pon lalu situ..
dalam ati ni..bile la polis nak dtg..biau kene saman mereka yg xpaham tu..
masuk highway LEKAS pon jadi lambat..
kete banyak..nak buat mcm manakan..coti sekolah..hehhehe
xpela..biau lambat asalkan selamat...

12 comments:

gadisBunga said...

lama dah aku tak ke melaka... :)

cikceriacorner said...

gadisBunga..

hehehhe..dtgla GB..tp aku kalo ke melaka balik kampung aje...heheh..nak jln2 malas asyik jam aje..hehheh..miss u..

JunAina said...

Highway arah selatan weekend tak coti sekolah pun rasa nak lobam bawak keta, memang sellau jam so bertambah2 jem le bila coti sekolah...org kawin bagai semua nak balik kampung.

cikceriacorner said...

JunAina..

hehehe..tula kak..nama aje highway..tp jam gak..heheh..
lagi2 coti sekolah ni..heheh

ieda said...

haaa kat bandar lenggang ..
tapi di highway lak jam ekke
balik kg lah kan ;)

MulutPayau said...

akak kadang2 malas nak gerak ke mana2 time cuti sekolah ....takut trprngkap ngan jam...

Wanita Bertudung Hijau said...

sy plak sangkut 10 jam dr sg petani ke kl hari ahad tu, biasanya dlm 5 jam je perjalanannya, sabo jelah, ahaksssss

Mimi Jazman said...

eh?? dah lain?? bila tukar??

cikceriacorner said...

kak eida..

ehehehe..tu la kak..highway plak bz kan..hehhe

cikceriacorner said...

mulut payau..

akak tula..dok uma lg best kan...heheh

cikceriacorner said...

wanita bertudung hijau...

hehehe..tula...cepat jadik lambatkan...heheh

cikceriacorner said...

mimi jazman..heheh..kelmarin kot tukar..tp tukar kaler aje..hehheh