sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Tuesday, June 05, 2012

pantas masa berlalu..

salam ceria..
diam xdiam da bulan jun..
pantas sungguh masa berlalu..
umo pon da makin meningkat..
rambut pon da tumbuh uban..heheh..
amalan kena tingkatkan..
kena senyum ari2..awet muda org kata..
hehehhe..ati mau ceria..
kalo ada salah silap arap maafkan..
maaf memaafi amalan mulia..
heheheh

20 comments:

Acik Erna said...

ssalam Cik ceria..betul la tu..senyu selalu baru ceria dan awet muda..

gadisBunga said...

awak awak, saya nak dapat anak buah ke awak...? :D

sal said...

memang pantas masa berlalu..
yg kecik dah besar
yang besar dah teruna dara...
yang muda dah tua sikit..
yang tua sikit dan tua banyak..
hehe..moga bertambah umur bertambahlah amalan kita yee..amin..

~~zana@pb~~ said...

Masa tidak menunggu kita, rugi kalau kita biarkan berlalu begitu saja...
Makin tua, ilmu kena lebihkan.

bujal X said...

awak awak, saya nak dapat anak buah ke awak...? :D

kopipes komen gb~keh keh~

Ati Masrif said...

salam cc,

dah ada isi ke?

alhamdulillah..tahniah! :)

wahida said...

rambut aku pun dah tumbuh uban....huwaaaaa!!!

MulutPayau said...

memang pntas masa berlalu.....
sama2lah kita gndakan amalan supaya masa tidak berlalu dgn sia2....

Fatin Mraz said...

uban... haha...

MOKCIK AZWA said...

Salam Cik ceria..memang begitu la adat dunia.. dari tiada jadi ada, dari baby jadi dewasa..dah dewasa..berkahwin, punya anak, dan meningkat usia menuju senja..semoga usia yang dipinjamkan Allah tidak kita persia2kan...aminnn

cikceriacorner said...

acik erna..

hehehe..emm betul tu kak

cikceriacorner said...

gadisbunga..

heheh..a'ah fid..xlama lg awak dpt anak buah..insyaallah..hehhe

cikceriacorner said...

kak sal..

heheheh..emm betul tu kak..
moga kite bertambah umur dan bertambahlah amalan kita..amin...heheh

cikceriacorner said...

kak zana..
heheheh..emm betul tu kak...:)

cikceriacorner said...

bujal x..
heheheh..insyallah..bujal..amin...doakan semua selamat ye..heheh

cikceriacorner said...

kak ati..
hehehe..da kak..alhamdulilah..terima kasih akak..heheh

cikceriacorner said...

kak wahida..
heheh..samala kita..heheh

cikceriacorner said...

mulutpayau..
heheh..a'ah kak..betul tu...heheh

cikceriacorner said...

fatin mraz..
heheh..uban..aku da ada..heheh

cikceriacorner said...

kak azwa
heheh..emm betul tu kak..pantas sungguh masa berlalu kan..