sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, October 30, 2014

lawatan ke muzium coklat

salam ceria..
semalam opis cikceria ada lawatan
puspanita ke muzium coklat..
muzium tu terletak di kota damansara..
kami diberi penerangan mengenai
 sejarah coklat dan macam2 lagi..
ada demo buat coklat pon ada..
ada kedai jual coklat kat dalam tu..mcm2 coklat ada..
kalo kawan-kawan nak beli coklat murah boleh aje beli kat kedai kat dalam muzium tu..coklat buatan Malaysia Fidani,milton n danson..sedap gak..
 
mak buyong..cikceria dan yana..
 
                                                  demo buat coklat oleh chef..

                                                        jenis coklat..
 
 
 gambau beramai-ramai ngan kengkawan puspanita
cikceria xde..yg ada jurufoto..
yang lain pakai baju uniform..
kami 2 org aje xpakai baju uniform..hehehhe
 

9 comments:

tiga lalat said...

Salam. Hee ada ya coklat cadbury itu juga.

Hana Syed said...

baru tau ada coklat museum

ewanthology said...

takde dapat coklat free ke?

Fazleyatul Aini said...

mesti keliur je tgk org tu buat coklat kan kan kan

hehe

Islam Itu Indah said...

Assalamualaikum.. tumpang tanya. Mcmana sy dpt hubungi tuan blogs untuk sy buat gbr banner cikceriacorner yg kat atas tu ? Boleh design kan x ? Wasap sy 0176686256 :)

mamawana said...

Assalam.

Teringin gak nak gi Museum Coklat nih... One day Insya allah.

KUREKURE COMEL said...

wahhh....senoroknyeee...sy hantu coklat..hehehe...

mardiana abu darin said...

kat celah mana tepat ni...kasilah alamat..mn tahu blh terjah..hihihi

Umi Nazrah said...

teringin nya nak pegi. kalau dpt cokelat free, best jgk. ehehhee