sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, December 22, 2010

kena tag 'blogger peramah'..hehehhe


Blogger peramah..


Terasa berbesar ati kerana kali pertama ditag utk
menyiapkan assignment ni..heheh
kerana sudi taq cik ceria yang serba kekurangan ini..heheh
oleh itu cik ceria pon kene la tag yg lain juga ye..
jgn marah ye..heheh

APA YANG PERLU KOWG LAKUKAN BILA 
          ..DIJEMPUT ATAU DITAG..(amik ayat yana bulat2..heheh)

(1)Copy dan paste [ENTRY INI] berserta gambar nyer ke dlm
blog anda dgn tajuk 'pencarian Blogger Peramah 2011'..
(2)Tag sekurang-kurang nyer 4owg blogger kowg yg peramah..
(3)Setelah siap entry yg kowg buat..sila tinggalkan link entry
kowg buat di sini.. [KLIK]
(4)Tiada paksaan utk menjadi follower..namun sangat lah 
bebesar hati..

YANA NAK TAG 4 ORANG KAWAN CIK CERIA..
          3. Tsha Scha
           4. Kak Yantz

maaf saya budak baru belajar..
terima kasih kat GadisBunga,kak yantz n wansteddy dan
kwn2 yg lain yg bg tunjuk ajar untuk membuat blog ini..
sila bagi tunjuk ajar..:)


8 comments:

ahsfantasy24 said...

tahniah bloger peramah..
jom tinggalkan link past nei di:
http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

:)

cikceriacorner said...

hehehhe..tq awak..:)

gadisBunga said...

haha kene tag lagi...tq CC. nanti GB buat ok! :D

cikceriacorner said...

gadisBunga..
ok GB..tq syg..heheh..:)

yantz-yeem said...

aiyaaa..dah lama x kena tag nih..karang2 kalo aku ingt aku buat eh...

cikceriacorner said...

kak yantz..
heheh..ok xde hal..:)

rieyana ynn said...

cik ceria memang mudah mesra dgn owg...walaupun yana baru kenal...tp mcm dah mesra...;d

cikceriacorner said...

yana..
heheheh..tq yana..malu saya..hehehe...teman tp mesra..x gitu ke?heheh..ape2 pon kite keep in touch ye..:)