sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Wednesday, January 12, 2011

A.P.I Pelita- semangat ni..




A.P.I. - Pelita

Tak pernah sesaat daku meragui

Apa yang telah daku temui selama ini


Tak pernah sesaat daku menyesali


Apa yang telah aku nikmati


Apa ku alami



 

Selagi hayat dikandung badan



(korus)


Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah


Harapanku hancur sayapku patah


Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita


Ke serata dunia yang gelap gelita


Sehingga hembusan nafas yang terakhir



Tak pernah sesaat aku mencurigai


Apa yang telah aku kecapi setakat ini


Tiba saatnya kan ku tangisi


Pada yang pergi takkan kembali


Kembali lagi



Selagi hayat dikandung badan



(korus)


Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah


Harapanku hancur sayapku patah


Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita


Ke serata dunia yang gelap gelita


Sehingga hembusan nafas yang terakhir



 

Selagi jasadku belum terkubur


Selagi tubuhku belum ditimpa uzur


Pantang datuk nenek moyangku berundur


(korus)


Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah


Harapanku hancur sayapku patah


Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia


Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia


Seperti cahaya


*bait2 liriknye sangat memberi 

semangat pd cik ceria yang lemah ni...:)

                                    

18 comments:

gadisBunga said...

lagu ni mmg membangkitkan semangat!

Daddy Ziyyad said...

1st time dengar lagu ni...:)

Ati Masrif said...

kita pun baru 1st time dengaq na..

sahromnasrudin said...

lagu nie mmg best..tentang perjuangan

MOKCIK AZWA said...

i loikee...

cikceriacorner said...

gadisBunga..
ehhehe...emm betul tu GB..saya suka..saya suke lagu ni..ada maksud tersurat dan tersirat..:)

cikceriacorner said...

DaddyZiyyad..
bestkan...lagu ni...best x?heheh

cikceriacorner said...

kak ati...
bestkan kak lagu ni..semangat x?heheh

bujal X said...

kat muka ada calit2 darah tak? macam masa kat ajl tempoh hari??

ckLah@xiiinam said...

Bersemangat....

HEMY said...

aku siap teka api menang lagi..ahahaha

sal said...

Assalamualaikum ..
Moga dendangan lagu ni menguatkan semangat cikceria..

berhati waja dan happy selalu..

cikceriacorner said...

shah..
best2..lagu ni memang best..hehe

cikceriacorner said...

kak azwa..hehehe..me too..heheh

cikceriacorner said...

bujal..
hehehe..xsempat nak calit2...hehhe

cikceriacorner said...

ckLah..
heheheh...yeahahah..bersemangat ni...:)

cikceriacorner said...

Hemy..
eeemm xmenang pon..heheh

cikceriacorner said...

kak sal..
hehhe..bersemangat ni kak dengau lagu ni...eehe