sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, January 10, 2011

Ujian untuk bakal menantu


(bawang ni penting kalo nak memasak kannss..)

salam ceria..
hehheh..
ujian untuk bakal menantu.
ni makcik cik ceria yang cerita..
dulu sebelum dia kawen ngan pakcik cik ceria..
dia diuji oleh nenek cik ceria..
xsangka ye..macam cite drama la plak..
hehehe..

nenek cik ceria kata kat dia..
"ni ada ikan,cili,bunga kantan dan bahan2 tu..
nanti masak asam pedas ye..
makcik nak g semayang jumaat.."
ape lagi..
mengigil makcik cik ceria..
da la masa tu muda lagi..
ape lagi masakla dia..

heheheh...
pengajaran kat sini..
makcik cik ceria suruh 
belajau memasak..
mak cik ceria pon suruh 
cik ceria belajau memasak..
hehehheh..


14 comments:

bujal X said...

gile ah makcik gi semayang jumaat~~haha~~

cikceriacorner said...

bujal X..
hehehe..bukan makcik la..tp nenek...hehe..nenek bahasakan dirinye makcik..ehhehe

Daddy Ziyyad said...

zaman sekarang ada lagi test memasak utk bakal menantu nih? :)

sahromnasrudin said...

rajinnya makcik pi solat jumaat huhuhuhh

gadisBunga said...

err..tapi saya boleh masak spageti yg sedap. agak2 bakal mak mentua terima tak? eheheh~

cik emymilia said...

a'sudahh...bab masak2 ni CE memang kelaut ahh skit..x reti mane. Tapi suka kumpul resepi...testingnyer tak pun. Jangan terkena macam makcik cik ceria udah ler..hehheh

ikan emas said...

ooo..igt bakal mentua yg uji gitu ..
ccc pandai ke masak masam pedas ?

cikceriacorner said...

Daddy Ziyyad..
hehehe..ada..ekceli weekend aritu sy pon kene test gak...hehhehe

cikceriacorner said...

shah..
heheh..shah..makcik tu nenek sy bahasakan dirinye kepada makcik saya..heheh

cikceriacorner said...

gadisBunga..
hehehe..spageti kamu memang sedap..boleh aje..mak mentua pasti suke..:)

cikceriacorner said...

CE..
hehehhe..xpe CE..kumpul resepi dulu..kemudian baru praktikal...:)

cikceriacorner said...

ikan Emas..
akak..hehheh..boleh la jugak masak asam pedas tu..tp xtau le sedap ke tidak..heheheh

sal said...

oh gitu kee..

tapi cikceriacorner dah pas memasak kot..tak de masalah bab tu..
resepi banyak kengkawan bagi..

cikceriacorner said...

kak sal..
heheheh..tp saya kene belajau banyak lagi kak..
sila bagi tunjuk ajar..ehehhe