sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Thursday, February 17, 2011

merah tanda berhenti


( merah tanda berhenti )

salam ceria..
ehhehehhe..

merah tanda berhenti..
tp kdg2 bile da lampu kuning..
kite bersedia utk memecut..
heeheh..pernah ke mcm tu..

tp kdg2 bile da lampu merah..
kalo line clear..xde kete kiri kanan..
hehehe..kite pon main jalan..

tp abah selalu pesan kalo da lampu hijau...
jangan jalan terus tunggu beberapa saat dan jalan..
takut..ada kenderaan arah yang lain ada yang pecut..

hehhe..berhati2 di jalan raya..

*kawan2 klik la


hehheheh..tau dari kak yantz..



37 comments:

yantz-yeem said...

hehehe...jgn langgar lampu merah nnti kena saman!!! okes aku dah klik HB ko...rajin2 promote yea...

cikceriacorner said...

kak yantz..

heheheh..amvooii lajunye..heheh

hehhehe..ok kak..selamat berkursus..bestnye..

sahromnasrudin said...

saya kalau nampak kuning mcm awak kata tue..mmg pecut je..tapi sampai same gak dgn org yg benti belakang sy huhuhuhhh

alien said...

betul tu,
kalau hijau tgk kanan kiri depan dulu
dah clear baru jalan

Kakzakie said...

Kakak selalu juga bila kuning memang pecut laju sikit sebab dah nak merah. Bukan ready nak behenti. Tabiat buruk kebanyakan (termasuklah kakak). Malu juga bila baca N3 ini macam sindir-sindir je bunyinya.....

gedek! said...

Lampu oren tandanya 'Tekan minyak sampai lantai...! Cepaaaaaattttt pecuuuuuuuut....)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

jarang-jarang ..
tapi kadang-kadang selalu jugak bila dah lambat..

hehehe..

cik fiza said...

sy fobia ngan lampu merah sbb penah kena tahan ngan abg polis sbb langgar lampu merah... mmg pastu terus jadi skema tak langgar lampu merah wpn jalan kosong :P

Daddy Ziyyad said...

-sangat betul tindakan 'menunggu at least few seconds bila lampu bertukar hijau" tu.

-sebab di sebelah jalan yg lain, mungkin ada pengguna yg langgar lampu merah

wahida said...

merah tanda gong xi fa chai..eh, tetiba...

h4ni3 said...

saya nampak lampu merah itu
saya tidak buta warna.. heheh

h4ni3 said...

saya nampak lampu merah itu
saya tidak buta warna.. heheh

mekchu said...

sangat setuju.. tp hangin bila baru 1 saat tukar kaler hijau, org belakang dah bunyik hon!! kalo mcm tu lagik mekchu kasik perlahan... padan mukak!!

rieyana ynn said...

merah...tanda berhenti ye juga..tanda2 lain pun ye juga...;d

cikceriacorner said...

shah..

ehhehe..saya pon sama gak..kdg2..heehe

cikceriacorner said...

alien..

a'ah btul tu..tp kdg2 sy langgau gak..hehhe

cikceriacorner said...

kakzakie..

hehehhe..akak..entri bkn nak sindir2 tau..hehhe
saje nak share ngan kwn2..sebab sy pon sama gak..
kdg2 langgau gak lampu tu..hehehe

cikceriacorner said...

gedek..

hehehhe..emmm btul tu angkel..saya pon sama gak..hehhe

cikceriacorner said...

kak reen..

heheh..saya pon kdg2 langgau gak..kdg2 da lambat..kdg2 saje aje..hehhe

cikceriacorner said...

cik fiza..

heheheh..sebenonye..itulah yg terbaeek...hehe

cikceriacorner said...

daddy ziyyad..

emm btul tu..:)

cikceriacorner said...

kak wahida..

selamat tahun baru cina akak..heheheh

cikceriacorner said...

kak hanie..

hehehhe..saya pon nampak lampu merah itu..ehehe

cikceriacorner said...

mekchu..

heheh..saya pon jadi hangin bile kete belakang xsabau..main hon2 aje..geram tau..heheh

cikceriacorner said...

yana..

heheheh..merah tanda berhenti..tanda2 lain?hehehh

gadisBunga said...

igt dah komen sini tadi...tak appear pun. :(

aku jarang langgar lampu merah, kecuali kalau kete belakang melaju sangat sampai munkin akan langgar aku kalau berenti. huhu~

cikceriacorner said...

gadisBunga..

heheh..aku plak..tgk keadaan..

kdg2 main langgau aje..kadang2 skema la plak..heheh

rindu ko la..lama xjumpe..

kak Erna said...

as salam cik ceria..betul tu..hati2 dijalan raya..
walaupun dah hijau..nantikan dulu..sekejap..sampai line clear..

Adinda Amy Sensei said...

apa yang penting..
berhati2 di jalan raya..
:)

♥ manje ♥ said...

assalamualaikum

betul la mcm bapak awak ckp...
jgn pecut ms dah ijau, kena berhati2
takut ada yg memecut nak kejar lampu ijau sblm nih... ~

cikceriacorner said...

kak Erna..

hehehhe..terima kasih kak erna..

emm betul tu kak..hehe

cikceriacorner said...

adinda emy..

heheh..eemm btul tu dik..terima kasih..:)

cikceriacorner said...

manje..

walaikumusalam..

hehehhe..a'ahkan..emm..kene sabau di jln raya ni..hehhe..

terima kasih

azieazah said...

Nanti Kak Azie nak reka lampu isyarat kaler PURPLE – supaya semua pemandu memandu dengan lenggang lenggok! hahahahaha

gadisBunga said...

saya setuju dgn cadangan kak azie! hahahaha!!!

cikceriacorner said...

kak azie..

hehehhe..wow..tu cdangan yg ayu..heheh

cikceriacorner said...

gadisbunga..

hehehhe..saya tau..kamu kan suke purple..hheheh