sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Saturday, April 02, 2011

cerita 16

makan sayur memang sihat..hhehe


salam ceria..
lama xjumpe kawan2..
rindu..hehehe..

sekarang cikceria dalam proses nak turunkan berat badan..
dulu..xberapa minat dan xsuka makan sayur..
sekarang ni..kena makan kan...
kurangkan carbo..hheehe..

oleh itu..cikceria..makanla sayur dan protein..
heheheh..

tapi ada org kata petua nak ilangkan kencing manis..
peria katak+epal ijau dan daun saleri tu diblend..
bagus..untuk kurangkan n ilangkan kencing manis..

peria katak+timun daun daun saleri utk nak kurus..
yg ni ada abg yg jahit baju tu bagi petua..hehheh

okla..jumpe lagi..
tata..

31 comments:

Adinda Amy Sensei said...

saya suka tomatooooo....

Adinda Amy Sensei said...

saya suka tomatooooo....

Aku Dan Teksi said...

suka ulaman takira jenis apa.

Cik Ezy said...

saye suke epal ijau..
nyummy..

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ceria, nak kuruskan badan? Badan over ke? Tp mmg elok makan sayur-mayur ni...teruskan!

zino said...

bagus tu baik utk kesihatan...

h4ni3 said...

target bape kilo ni?
gudluck! hehe

BonekadalamChermin said...

peria katak tu xleh ganti dgn yg lain ke??









hahaha...aci x ngelat??

:D

kak Erna said...

cik ceria..betul ke untuk kurus..klau kata nak kkurus ni..cepat aje..

aNIe said...

cik ceria... akak suka peria katak tu... goreng dengan taucu sedap amat...

Tomato pun akak suka... kalau kat rumah ni takde tomata maksudnya macam takde sayur...

gedek! said...

Jangan makan rasuah....

Rasuah juga boleh gemukkan badan!

yantz-yeem said...

caiyuksss!!aku sokong 200%!!!!dah kurus aku belnja makan byk2 hahahhaa

Kakzakie said...

Jaga kesihatan & jaga kecantikan. ccc masih muda lagi. Gemuk pun kurang menarik kan....

sahromnasrudin said...

ccc kene banyak makan serat taw

gadisBunga said...

tak ajak pon!!!

Ann Huda (Ate) said...

Jom ghamai-ghamai kuruskan badan demi kesihatan kita (tp jgn terlalu kurus nanti tak comey)

cikceriacorner said...

adinda emy..

saya juga baru suke tomato..heheh

cikceriacorner said...

aku dan teksi..

heheheh..saya pon suke ulaman..heheh

cikceriacorner said...

cik ezy..

epal ijau saya kureng..tp la ni terpakse sukekan juga..hehhe

cikceriacorner said...

kak halimah..

heheheh...a'ah la kak..badan da over..obes da..heheh..
tengah usaha nak krgkan smpai berat ideal..hehhe

cikceriacorner said...

uncle zino..

heheh..tq uncle..sayur memang baguskan..

cikceriacorner said...

kak hanie..

hehehhe..akak..kite target nak trun 20kg..heheheh..

insyaallah...hehhe..la ni masih 71kg..berat kan..heheh

xbalance ngan tinggi..sebab saya pendek..heheh

cikceriacorner said...

bonbon..

heheheh..bleh aje..tp peria katak tu banyak khasiatnye..heheh

cikceriacorner said...

kak erna..

hehehhe..a'ah akak..kite nak kurus..

hehehhe..tu yg sungguh2 ni..heheh

cikceriacorner said...

kak anie..

hehehhe..kan kak..peria katak best..tomato pon best..

khasiat sayur memang best..hehhe

cikceriacorner said...

uncle gedek..

hehhehe..tq uncle...mintak dijauhkan dr rasuah..hehhe

cikceriacorner said...

kak yantz...

hehehhe..ok xde hal..tp kasik aku kurus dulu..

ala..la ni kalo nak belanja pon bleh aje..hhehehe

cikceriacorner said...

kakzakie..

heheheh..time kasih akak..

hehehhe..tu la..ni tgh usaha keras ni kak..heheh

cikceriacorner said...

shah..

heheheh..time kasih shah..a'ah kan..serat memang banyak membantu..heheh

cikceriacorner said...

gadisBunga..

jom..GB..kite sama2 diet..heheh

cikceriacorner said...

kak ann...

heheheh..jom akak..sama2 la kite..hehhehe