sape nak $$$$$$ klik kat sini..hehhehehe

Monday, April 11, 2011

cerita 20-rakyat Malaysia memang prihatin

salam ceria.....
heheheh..

masa hari sabtu..cikceria lalu jalan ampang..
baru balik dr tesco ampang..
masa tu baru aje lepas ujan..
jalan licin kan..

tiba2..
cikceria nampak ada motor jatuh..
sepasang suami isteri di jalan raya..
cikceria dr arah bertentangan..
xdpt nak tlg..
tapi..dari arah yg sama moto tu jatuh..
ada abg lori berhenti..
berlari2 tolong..
pak guard pon tlg..berlari..

cikceria nak tlg..tp belakang byk kete..
cume tlg doa arap mereka xde ape2..
heheheh..

rakyat Malaysia memang prihatin kan...heheh

21 comments:

Kakzakie said...

Kalau jalan licin memang bahaya kalau naik motor. Kesian paangan itu. Syukur masih ada yg prihatin...

gadisBunga said...

ada juga sebab utk bersyukur kerana jadi rakyat malaysia kan CC?

bujal X said...

kena tolong cepat2~kalau tak nanti jadi wayang~~

cikceriacorner said...

kakzakie..

a'ah kak..kesian kak..nampak isterinye sakit dan suaminye susah nak bangun..

syukur ada yg prihatin..

cikceriacorner said...

gadisBunga..

hehehhe..a'ah GB..bersyukur kite jadi rakyat malaysia..:)

cikceriacorner said...

bujal X..

a'ah bujal..tu yg ramai gak yang tlg..sy paling xsuke kalo xcident..jadi wayang..org sibuk tgk2..bkn nak tlg..hhehe

sayangsayangibu said...

bila tak dapat membantu cuma berharap semoga mereka tidak mengalami cedera yg teruk kan?

sayangsayangibu said...

bila tak dapat membantu cuma berharap semoga mereka tidak mengalami cedera yg teruk kan?

cikceriacorner said...

sayangsayangibu..

a'ah kak..arap sgt mereka xde ape2..

tp walopun jatuh moto..memang sakit kan kak..

♥ manje ♥ said...

jatuh moto walaupun tak luka tapi sakit badan tau... ki tadah pernah rasa... mudah2an mereka selamat kan... ~

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgahla ke blog saya ;)

sahromnasrudin said...

nasib baik takde yg amek kesempatan kan

LIPISLADY said...

Sallam,
Singgah tengok rakyat Malaysia yang perihatin. Ye, rakyat Malaysia memang perihatin.

Salam kenal.

Daddy Ziyyad said...

Yes, rakyat malaysia ramai yg prihatin...dan ramai juga yang kaki tengok....~haha

Cik Ezy said...

yg tlg tgok lg rmai..
hihikk..
prihatin tu..

yantz-yeem said...

bangganya aku ada sahabat prihatin cam ko ni teq hahaha..okes aku dah klik HB ko...

KUREKURE COMEL said...

bahaya la...mmg sgt prihatin..tu yg makin jem tu...huhuhu...

sal said...

tak dapt nak menolong sebab kenderaan banyak yee. nak buat camna..cian juga..

moga x lemah semangat apabila melihat kejadian sebegini..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

cik ceria orang malysia memang banyak prihatin, tapi bila bab kena tipu buat, orang takut nak nolong.masa hujan ni naik motor bahaya sikit, jalan licin tak boleh bawak laju.

kak Erna said...

semoga pasangan itu tidak mengalami kecederaan yang serius

Ati Masrif said...

hurmm....

ngerilah kak ati baca ni...

hubby kak ati gi kera naik motor

sentiasa risaukan dia...

sentiasa doakan dia ..sehingga dia
hilang dari pandangan mata